piątek, 19 października 2012

FOTO RE(WE)LACJE #6 - OCH, BOGOTA, BOGOTA

Jaka jest Bogota. Jest piękna. Ja jestem ostro zaziębiony, do tego stopnia, że nadal nie mogę przedmuchać uszu i większość czasu czytam z ust co jest do mnie mówione. Jest zimno i ciągle pada. Ale jest przepięknie, jest cudownie. A nawet jeżeli Bogota jest brzydka to i tak jest piękna :)




Gra w żabki w hostelu. Grałem w nią z Kolumbijczykiem, który tyle mówi po angielsku co ja po hiszpańsku. Nie przeszkodziło mu to kilkakrotnie mnie ograć














Poniżej takie tam moje z Bogoty

Okazuje się jednak,  że czasem nie jestem najważniejszy


I jeszcze parę z tego magicznego miasta. Bo jest piękne!!!





Wszyscy tu chodzą tacy uśmiechnięci



Na koniec absolutna perełka - dwuprzegubowy-trzyczęściowy autobus linii Transmilenio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz