sobota, 24 listopada 2012

RYBA PO GRECKU I INNE BZDURY

Wiecie, że każdy Grek widząc potrawę, którą nazywamy rybą po grecku zaśmiałby się szczerze nawet pomimo tego, że Grekom nie jest teraz do śmiechu. Pewnie podobnie by było z ruskimi pierogami, ukraińskim barszczem, i całą toną pozostałych narodowych potraw. Okazuje się, że to działa w dwie strony. Wczoraj kupiłem 'polski chleb' - w Kolumbii to duża słodka bułka z serem (?!)
To jednak nie jest aż tak szokujące jak tak zwane polskie kurczaki
To co widzicie to rzekomo jest polski kurczak, jeden z pary hodowanej na farmie rodziny Any. Zaoponowałem, bo mimo że w hodowli biegły nie jestem to jednak wiem, że to zwierze nawet koło polskiego kurczaka nie stało. Nikt mi w to nie uwierzył, więc musiałem to przyjąć za fakt i spadło na mnie nieoczekiwane zadanie. Ta parka kurczaków, tudzież kur, czy jakoś tak powinna znosić jaja. A tego nie robi. Mało tego są bardzo aspołeczne. Na tej farmie można znaleźć kubańskie koguty, kaczki, perliczki, gęsi, indyki. Tygiel jak w Londynie. Jedynie polskie kury trzymają się zawsze razem i nie chcą żadnej interakcji z pozostałym ptactwem. 
Powiedziałem Anie, że nie ma się czym przejmować i jest to sytuacja zupełnie normalna. Zapewne te kury są po prostu bardzo leniwe i dlatego jajek nie znoszą. A jeżeli chodzi o to, że zawsze są razem i trzymają się na uboczu to też można szybko wyjaśnić. Na pewno coś kombinują... one już tak mają.
Rozmowa z kurami okazała się mało owocna, chyba udawały, że po polski nie mówią i przede mną też zaczęły uciekać. No nic, trzeba poczekać i zobaczyć co kombinują. Z drugiej jednak strony możemy być dumni, że takie przebiegłe i cwane ptaki są nazwane po nas. To o wiele lepiej niż gdyby perliczki były polskie, bo to są potwornie głupie ptaki, zero intelektu, zupełnie.

To zdjęcie wyjaśni wam wszystko na temat intelektu ptaków. Po tym jak opowiedziałem tej grupce bardzo dobry żart tylko kaczka zakumała, obie gęsi zaś wydają się totalnie zagubione i nawet gdybym powtórzył tez żart ze sto razy nic by nie załapały. Otóż właśnie w ten sposób odpowiedziałem wam na jedno z tych zasadniczych pytań, które na pewno spędza wam sen z powiek. Dlaczego się mówi, głupia jak gęś? Bo to są głupie ptaki i tyle. Zagadka rozwiązana
Ta perliczka z kolei sprawdza czy ją widzę. Otóż tak, gdy ona sprawdza czy ją widzę to ja ją wtedy widzę. Nie jest to pewnie szczyt perliczego debilizmu, ale bałem się że próba złapania całej perliczki, a już nie daj Boże całej ich watahy, zerwie mi kliszę w aparacie. Musicie mi więc zaufać, perliczki są najgłupszymi ptakami na świecie. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz