poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Słowacja vs. Węgry

Mój brak umiejętności ogarnięcia kwestii wymiany walut nie oznacza, że zapomniałem już totalnie wszystkiego czego mnie szkoła i praca nauczyły. Nadal jestem płynny w obsłudze programu excel i przytoczę tutaj krótkie podsumowanie dwóch zamkniętych już etapów. Numerycznie.

Słowacja
Kilometraż -                276,16 km
Czas jazdy -                17h21m03'
Średnia prędkość -      15,92 km/h
Max prędkość -           51,6 km/h
Spalone kalorie -          14 982 kcal
Ilość dni -                      3
Koszt -                          70 Euro

I teraz moje ulubione wskaźniki:
Koszt jednego kilometra ->           0,25 Euro/km
Kalorie na kilometr ->                   54,25 Kcal/km
Cena jednej spalonej kalorii ->      0,0047 Euro/kcal

Węgry

Kilometraż -                216,89 km
Czas jazdy -                13h50m55'
Średnia prędkość -      15,68 km/h
Max prędkość -           54 km/h
Spalone kalorie -          9 828 kcal
Ilość dni -                      3
Koszt -                          98 Euro

I teraz moje ulubione wskaźniki:
Koszt jednego kilometra ->           0,45 Euro/km
Kalorie na kilometr ->                   45,31 Kcal/km
Cena jednej spalonej kalorii ->      0,01 Euro/kcal

Tam gdzie podkreślone jest generalnie szybciej, więcej, taniej lub po prostu lepiej.
Natenczas Słowacja plasuje się jako lider miejsca do zrzucania zbędnego balastu, polecam w celach aktywnego powrotu do sensownej wagi.
Wnikliwi i zafascynowani powyższym zestawieniem zauważą na pewno, że jutro, niebawem po wyruszeniu w drogę, pęknie mi pierwsza pięćsetka. Na pewno zostanie to uwiecznione na zdjęciu, nawet gdybym akurat przejeżdżał obok przepełnionego kubła na śmieci.

Po zakończonych dwóch etapach melduję jednocześnie następujące wykonanie planu:
Kilometraż          15,9   %
Czas                   14,29 %
Budżet                16,8   %
Czyli jeżeli wszystko utrzyma się na obecnym poziomie (zapewne tak nie będzie) to zdążę na samolot, ale albo głodny, albo niewyspany :). Trzymajcie kciuki.

1 komentarz: